KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA کلاهبرداری اکبر ایمانی از تیغ نورد

کلاهبرداری اکبر ایمانی از تیغ نورد

در روزگاري که به راحتي کلاه آدم را بر مي دارند حالا در فوتبال هم اين اتفاق مي افتد و نمونه بارز آن کلاه برداري بازيکن ذوب آهن اصفهان از محمود تيغ نورد بازيکن مس کرمان است.

 

در همين رابطه محمود تيغ نورد به سايت گل گفت:در اين جامعه آدم نبايد دلش براي کسي بسوزد و من نمي دانم چرا بايد اين کار را بکنم تا الان اينطور مستاصل بشوم.

بازيکن مس که خيلي از اين موضوع ناراحت بود در ادامه گفت:وقتي به کرمان آمدم اين بازيکن جوان و تازه به دوران رسيده با حالت التماس و خواهش به من گفت بيا در خانه اي که من نشسته ام بنشين چون من مي خواهم بروم و تو پول پيش خانه را به من بده چرا که من خيلي به اين پول احتياج دارم و متاسفانه باشگاه هم اين پول را به من نمي دهد و در حال حاضر هم قرار داد من با صاحب خانه تمام نشده است. من هم به خدا دلم سوخت و قبول کردم تا مشکل او حل شود. اما متاسفانه وقتي من به او پول را دادم بعد از مدتي صاحب خانه هم پول را به حساب او ريخت و عملاً او به جاي 30 ميليون 60 ميليون گيرش آمد و حالا که به او مي گويم 30 ميليون من را بده نه تنها پول مرا نمي دهد بلکه مي گويد مي خواستي ندهي و به من ربطي ندارد. من مي خواهم بدانم آيا من کار بدي کرده ام.گناه کردم که به او کمک کردم.

متاسفانه خيلي تلاش کردم که اين موضوع رسانه اي نشود اما حالا که اينطور شد مجبور شدم اين موضوع را بگويم. چندين بار هم به اصفهان رفتم اما نتيجه اي نداد. با سرپرست محترم تيم ذوب آهن هم آقاي فروتن حرف زدم که نتيجه اي نداد.البته ايشان خيلي خواستند کمک کنند اما خب کاري از دست ايشان بر نمي امد.
 


تيغ نورد در پايان گفت: من تمام مدارک موجود را دارم و با دست پر از ايشان شکايت کرده ام. حتي در قرارداد اين آقا آمده که بايد پول را به من بدهد.نمي خواستم کار به اينجا بکشد اما اين شخص(اکبر ايماني) خيلي پر رو و بي ادب است و حالا در آينده مشخص مي شود که حق با چه کسي است.
 

نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت15:28---28 خرداد 1393
چوخ یاوا ایش گوربسن اکبر اقا

حامد
ساعت15:04---17 دی 1392
یاشاسن پارس اباد اوشاغی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: محمود تیغ نورد, اکبر ایمانی, مس کرمان, ذوب آهن اصفهان, کلاهبرداری از محمود تیغ نورد, توسط اکبر ایمانی, akbar imani, tigh navard, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )